Az én titkos kis Világom...
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
“Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.” (Thomas Huxley)

2011. október 14., péntek

Egy kardigán foltozása...

     ...az újrahasznosítás jegyében.
Leventének vettem egy kardigánt a turiban, de sajnos volt egy lyuk rajta. Gondoltam itt az alkalom, hogy újra elővegyem a varrógépet és a régi, kinőtt rugik között kerestem olyat, amiről a mintát tudnám használni a "foltozáshoz".

A két alapdarab
Vágtam, gombostűztem. Érdemes nagy ráhagyással kivágni a mintát, így könnyebb a varrásnál a két anyagot fogni. Mivel a minta hátulján eleve volt az a fehér bélés anyag ami  szokott lenni, így külön bélést már  nem használtam.
Körbevarrtam, levágtam a felesleget. Mivel a póló anyag hurkolt, így nem kell attól tartani, hogy bomlani fog.
Ismét vágtam, gombostűztem.
Körbevarrtam és levágtam megint a felesleget.
Szerintem aranyos lett. :)

     Szerettem volna Leventén is lefotózni, de ez lehetetlen küldetésnek bizonyult. Az utóbbi időben, nincsenek is normális képek róla. Megkérem, hogy álljon mondjuk oda. Odaáll. Beállítom a masinát, kattintanék, de a gyerek sehol... Itt áll mellettem és újjongva mondja, hogy mutassam meg a képet. Nincs még kész mondom neki álljon vissza. Visszaáll. Masina szemem elé helyez, kattintanék, de a gyerek megint sehol... Itt áll mellettem és kéri, hogy mutassam meg a képet... Ez szokott menni, kb. fél óráig utána feladom. :D 

Nincsenek megjegyzések: