Az én titkos kis Világom...
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
“Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.” (Thomas Huxley)

2010. december 22., szerda

Ajándékom Lilangnak, mézeskalácssütés

Megérkezett a dobozka Lilanghoz, amit Belinda Adventi játékára csináltam, így mutatom, hogy mit rejtett és most kinyitom:
Meglepinek a dekupázsolt angyalkás képet szántam és persze nem hiányozhatott belőle a csoki sem:)
Tettem még bele 5 féle teát és egy kis karácsonyi díszt is. Remélem örült neki Lilang. Belinda neked pedig köszönöm a játékot!

Tegnap Tamással mézeskalácsot sütöttünk és nagyon finom lett, persze most még jó ropogós. Az én kis párom nagyon szépen feldíszítette őket, míg Levit altattam, modtam is neki, hogy akkor ezért voltál ilyen csendben :)
Nem lesz szívem megenni :)

Nincsenek megjegyzések: