Az én titkos kis Világom...
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
“Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.” (Thomas Huxley)

2011. június 16., csütörtök

Idézet

xLekinél olvastam a következő sorokat:
„Minden gyermekben van egy szeretettank,melynek meg kell telnie szeretettel. 
Ha a gyermek érzi, hogy szeretik, akkor kiegyensúlyozott lesz;
mikor azonban szeretet-tankja kiürül, rosszalkodni kezd.
 A gyermekek helytelen viselkedésének hátterében nagyrészt
 a szeretet utáni kielégítetlen sóvárgás rejlik.”
Dr. Ross Campbell


     Remélem nem haragszik meg érte, hogy átmásoltam a blogomba, de annyira megfogott... Pont ma délelőtt egyszerűen nem bírtam Leventével... rosszalkodott és nem értettem a dolgot... Aztán délután mire felkelt végeztem minden dolgommal és vele kezdtem el játszani, de ha egy picit nem figyeltem megint rosszalkodott... Anyai ösztönömre hallgatva felemeltem, átöleltem (nyeltem egyet) és mondtam neki, hogy szeretem. Megnyugodott. Amióta kistesó megérkezett már nem jut rá annyi figyelem, ezt inkább akkor veszi zokon amikor egyedül vagyok velük itthon. Mert ugye Tomika sír ha valami baja van, de Levi már nagyobb Tomszihoz képest, így ő már nem sír csak úgy, viszont még mindig pici, nincs még két éves, és nem fog odajönni, hogy anya most rád van szükségem... Miután elolvastam xLekinél az idézetet rájöttem, hogy Levinek bizony nagy Szeretettankja van és erre oda kell figyelnem. Nem könnyű mindig türelmesnek maradni, de azért igyekszik az ember.

Köszönöm xLeki, hogy megosztottad ezt az idézetet! Mintha tudtad volna, hogy erre van most szükségem.

6 megjegyzés:

Barbaral írta...

Ez nagyon jól jött nekem is:)

Ágnes írta...

:) Levi abban a korban van, hogy nem lehet túlszeretni és bizony, annak pici legénynek nagy igénye van szeretetre...
Mint pszichológus (hű de nagyképűvé tesz az a papír :D) állíthatom, hogy fantasztikusak az ösztöneid és az idézet is :) Puszi!

Ryki írta...

:) Köszi Ági, akkor megnyugtat a gondolat, hogy pszichológus szemmel "normális" vagyok :D Remélem nemsokára találkozunk!

Ágnes írta...

Boldog névnapot a kicsi Levinek! Ma már ne ébreszd fel, de gondoltam rá :)
Elrendezgetem a pesti lakást és ígérem megdögönyözöm a gyerekeidet!
Puszi!

Ryki írta...

Köszi, hogy gondoltál Levire :) Szeretettel várunk, puszi!

Szegedi lány írta...

Az idézet a szerző könyvéből van, aminek a címe Gyerekekre hangolva. Érdemes elolvasni az egészet, én most olvasom, illetve apa is elovasta, és ez is hozzájárult, hogy egészen másként viszonyul a lányaihoz, mint a blgomon is írtam.