Az én titkos kis Világom...
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
“Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.” (Thomas Huxley)

2011. április 1., péntek

Kalocsai kerek terítő, elkezdett munkák

     Itt a tavasz és újra kedvem van kalocsai mintát hímezni:


Imádom ezt a rózsaszínt
     A kész terítő átmérője 28cm lesz. Perlé gyöngyhímzővel varrom ki és úgy tervezem, hogy a szélét is én hímzem ki. Egy kis kerek dohányzóasztalra kerül majd egyszer. Belekezdtem egy újabb babaköszöntőbe, ezúttal unokahuginak lesz, csajos rózsaszínben, és mégiscsak indulok a pályázaton egy terítővel. Ezzel álmodtam és gondoltam, hogy ez biztos valami jel :) A kész terítő fogja díszíteni majd húsvétkor a konyhában az asztalt, és csak remélem Levente kibírja ezt az egy napot, amikor terítőt szeretnék az asztalra, mert az elmúlt 10 hónapban (amióta állni tud) minden ilyesmi, váza, terítő, cserepes virág és társai a kémény magasságába felpakolva :) Képeket majd később mutatok. :)
Tomika tegnap volt 3 hónapos és mivel tegnap vendégeink is voltak kinyitottuk azt a kölyök pezsgőt amit még Szilveszterre vettünk és elmaradt az elfogyasztása, mert éjfélkor már a kórházban voltunk a kis jövevénnyel. :)

Nincsenek megjegyzések: