Az én titkos kis Világom...
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
“Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.” (Thomas Huxley)

2011. március 4., péntek

Erről beszéltem...

  Emlékszel? Amikor megkaptam Barbitól a Kreatív Blogger díjat, akkor 7 dolgot kellett írni magamról és azt írtam, hogy szeretek sütni, csak nem tudok. Szóval tagnap lekváros papucsot sütöttem. Megkelt a tészta, gondoltam igen itt már gond nem lehet, de jött a hideg zuhany, hogy kell papucsot hajtogatni? Hát nekem így sikerült:


A valóság pedig:
A jobb alsó sarokban az a kettő, mintha kutyagumival lenne töltve
Szóval a papucshajtogatást még gyakorolni kell, de az illata és az íze feledtette a küllemét :)

Azért haladok a babaköszöntővel is, íme egy újabb pici részlet:

5 megjegyzés:

N. Adri írta...

Elsőre nem is rossz, majd belejössz. És biztos finom volt. Remélem, jól vagytok, és nem betegeskedtetek ebben a takony időben!

Barbaral írta...

Szia Ryki!

Valami miatt nem tudtam megnézni a blogodat tegnap és ez már többször előfordult:(

Na csak azért jöttem, hogy megvigasztaljalak:) Örülnék én ha ilyen lekváros papucsokat tudnék sütni!
Kár, hogy nincs a világ legszörnyűbben sütő háziasszonya verseny, tutira vinnék minden díjat:)))
A főzéssel nincs baj, de a sütikkel hadilábon állok. Lehet azért mert alapból nem vagyok édesszájú. De a marcipánt imádom:))

Remélem jól vagytok és szépen gyarapodtok! Mármint remélem a gyerekek gyarapodnak és mindannyian jól vagytok:)
Na befejezem...

Ryki írta...

Köszi lányok a vigasztalást :) Jól vagyunk a gyerkőcökkel, Tomika nő, mint a gomba és szerencsére a betegségek is elkerültek eddig.

Ryki írta...

Barbi! Fogalmam sincs miért csinálja ezt a blogom, volt hogy nekem is furcsán jött be az oldal...

Barbaral írta...

Sajnos én sem tudom műszaki analfabéta lévén, de nagyon sokszor járok úgy, hogy semmi nem jelenik meg a fejléceden kívül:(

Örülök, hogy jól vagytok, a környezetünkben szinte mindenki beteg. Rotavírustól a megfázásig mindenféle randaság terjeng.

Gyarapodjatok csak tovább:)))