Az én titkos kis Világom...
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
“Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.” (Thomas Huxley)

2011. január 20., csütörtök

Díjat kaptam

Ez az első díjam, amit Barbarától kaptam! Köszönöm szépen, nagyon örülök neki :)




A díjra vonatkozik néhány szabály:
1., Köszönd meg annak akitől kaptad
2., Tedd ki a logót a blogra
3., Linkeld be azt, akitől kaptad
4., Add tovább további hét blogosnak
5., Linkeld be őket
6., Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket
7., Árulj el 7 dolgot magadról



Akiknek szeretném tovább küldeni:
Vacskamati
xLeki
Huncutkacérna
Adri Kreaatív tutorial blogja
Latinka
Bebi
Manka karácsonyi blogja

Remélem örülnek a díjazottak, bár biztos van aki már többször is megkapta, de szerettem volna tovább küldeni, mert ha Barbi sem küldi tovább akkor én sem kapom meg...

7 dolog magamról:


1.  Imádom a fiaimat és persze az apukájukat :)
2. Utálom a marcipánt, viszont minden más édesség jöhet: kerek csokoládé, mogyorós csokoládé, szögletes csokoládé, tejcsokoládé...
3. Éppen ezért szeretek sütni, csak nem tudok... Hol nem kel meg, összeesik, csomós lesz, de nem adom fel! :)
4. Érdekel az asztrológia és hiszek is benne, ha jót ír :)
5. Szeretek nevetni - Szerintem, az életben nagyon fontos a humor!
6. Nem szeretek egyedül lenni.
7. Egyetlen " káros " szenvedélyem a kávé! Imádom az ízét, illatát, minden reggel feltölt testileg lelkileg :)

8 megjegyzés:

latinka írta...

Köszönöm szépen,nagyon kedves vagy,hogy rám is gondoltál:)))

Névtelen írta...

Köszönöm szépen Ryki !

Barbaral írta...

Szia Ryki!
Örülök, hogy örülsz:)
Hogy lehet utálni a marcipánt?:))))

Remélem jól vagytok és a kisherceg szépen gyarapodik!

Ryki írta...

Hogy lehet utálni a marcipánt? Elég karakteres íze van és ha az ember egyszer sokat eszik belőle... :)
Köszönjük jól vagyunk, gyarapodik, kerekedik már a legényke :)

N. Adri írta...

Köszönöm én is a díjat! Marcipán-ügyileg már ketten vagyunk, bár én utálni nem utálom, de nem tartozik a kedvenc édességeim közé.

Leki-Rita írta...

Köszönöm szépen,a kávéval és a marcipánnal én is így vagyok :)
Szép mosolygós napokat!

Bebi írta...

Csak csatlakoznék az előttem szólóhoz!
Köszönöm, hogy gondoltál rám is!

Huncutkacérna írta...

Köszönöm szépen a díjat, de ha nem haragszol meg érte, én nem élek ezzel a lehetőséggel.
De a szándékot nagyon köszönöm.

Ágota