Az én titkos kis Világom...
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
“Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.” (Thomas Huxley)

2010. november 22., hétfő

Karácsonyi díszek

Ezeket a mintákat hímeztem mostanában, karácsonyi kis díszek lesznek a lakásba, fára, már csak össze kell varrjam és kitömni vatelinnel. Ha kész lesznek majd megmutatom azt is :) A minta a Praktika magazin novemberi számából van.
Fenyő
Ismerős a minta?
Az adventi ajándékomon is ez van.
 Nagyon tetszik ez a skandináv szív :)


Hópehely

A díszek hátulja ilyen lesz


A kalocsai mintával pedig így haladtam:


Tegnap meglátogatott minket Ági barátnőm és kiderült, hogy régen ő is foglalkozott kereszt szemes hímzéssel :) Nagyon meglepődtem, nem gondoltam volna róla, hogy érdekli a kézimunkázás, másrészt pedig 3 évi barátság után kellett megtudnom?? :) Próbáltam rábeszélni, hogy kezdje el megint. :) 

Nincsenek megjegyzések: