Az én titkos kis Világom...
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers
“Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.” (Thomas Huxley)

2010. október 20., szerda

Karácsony

Itt vagyok, így sikerült bejelentkezni és még szerkesztettem is egy kicsit a blogon :) Azt hiszem fog ez menni!

Tegnap megvettem a Praktika magazin legujjabb számát és a Diana kézimunkák keresztöltéses számát. Telistele van meseszép karácsonyi mintákkal! Imádom, azt se tudom melyikkel kezdjem, ötletem annyi lenne, hogy mit lehetne varrni, csak időm kevés... :(

Nekem van a legédesebb párom a világon! Tegnap kérdeztem tőle, hogy ráér-e valamelyik délután? Kérdezte, hogy miért, erre én: Mert szeretnél elvinni a könyvtárba a keresztszemes kiállításra! Erre ő: Ja,persze, már mondani is akartam! :)
http://www.bmtk.hu/adat/htmlfiles/meghívó-goblein2.pdf

Nincsenek megjegyzések: